Ebrashca hayat kurtarır (mı acaba? )

Ebrashca hayat kurtarır (mı acaba? )

Sabah Cenk Bey söylenmeye başlar..

“İşte tam şuraya koymuştum , anahtarımı ama gitmiş burdan..Kimbilir nerede?.. Off Ebrashca yaa……Ben dün kendim açtım anahtarla kapıyı hatta sen tam şurada durmuş telefonla İlknurla konuşuyordun.. ” bıdı bıdı bıdı…. ( Olay yeri incelemisini de yaptık..)

Buarada önemli olan, sandığınız gibi Cenk’in anahtarlarını kaybetmesi değil  anahtarlığını kaybetmesi!

Anahtar yapılır ama o anahtarlık tekrar bulunamazmış efendim , o anahtarlığı Mısır seyahati sırasında ,ayılıp bayılıp satın aldı.. Hatta bir de yedek aldı ,kimselere de vermedi çeyizinde duruyor pakediyle..Şekli tıpkı haç gibi , eski  Mısır’da ” hayatın anahtarı ” anlamını taşıyan ” key of life ” diye geçen mübarek bir anahtarlık anlayacağınız..

(Heeh bak resmini de buldum size.. )

Sonuç olarak son anda farkettim ki bu değerli anahtarlık ve anahtarlar , benim tarafımdan sevgili kocacığımın cebinden aşağı sallanır halde bulundu.. Köstekli saat gibi asmış bir de kemerine ?! Şu mübarek ramazan ayında ,yolda yürürken radikal islamcılara denk gelecek , alacaklar o haçı, indirecekler bizimkini yere o olacak.. Tövbe tövbee..

“Al işte burda aşkııım ?! … Yaşlanıyorsun Cenk….”

” ?????!! Bi’şey var da anlayamadım.. Ama sağol Ebrashca valla her eve lazımsın..”

(Oyy yıkılmıııııış ,yerim o diliniiii… )

Zaman geçtikçe karakterler tersine dönüyor sanırım..Eskiden ben daha paniktim hem de nasıl..

Bir kaç yıl önce ( sanırım nişanlı bile değildik.. ) Cenk’in çalıştığı otelin lojmanında tadilat vardı.. Cenk bir seyahatten dönmüştü , döndüğünde bir sürpriz O’nu bekliyordu.. Kendi odasının hemen yan odası inşaat işçilerine tahsis edilmişti..

Ben bunu duyduğum an telefonda ;

Ben : Cenk!! Hemen yatağını kapının önüne çek hatta sandalye , bavul ne varsa üst üste koy lütfen 🙁

Cenk : Ebrarcım sakin ol, canavar değil insan var yan odada..

Ben : Cenk lütfen bak bütün gece her saat başı beni ara , polisin numarasını da en üste kaydet , bak ciddi bir durum bu !!

Cenk: Off  Ebrarcım tamam için rahat edecekse……. derkeeen kapı çaldı!!! Tok …Tok …. Tokkkkkkkkk

Ben : CeeeeEEENK!!!!!!!! Hüü açma lütfen Allah’ım bu da mı gelecekti başımızaaa!! Cenk seni seviyorumm!!

Cenk : ( minicik harfler ve kısılmış sesle  ) Ebrarcım lütfen ! Kapatıyorum kapıyı açmam lazım, ( ve gürleyerek ) Kim O!!?!

İşçi: Ağbey açsan sen kapıyııığğ , benem yan taraftan..

Ben : Cenk lütfen!! Bak ne dicem aç ama hemen muhabbete gir, sen evli misin canım , çocuk var mı , şimdi zor olur çocuklar uzakta  filan de!!

Cenk: Neden ? Canımı yakmadan  yesinler diye mi??

Ben : Allahıııım Cenkk lütfen açma ozamaaan!!

ve Cenk kapıyı açar..

İşçi : Ağbey gel çay içek! ( ayyy ama yaaa 🙁  e bu iyi niyetli davet karşısında gözlerim dolmuş ve klasik sulugöz Ebrashca olarak ağlamaya başlamıştım… İçlendim ne bileyim adamlar hakikaten ailelerinden uzakta yaşıyorlar , öyle kargacık burgacık yerlerde ,inşaatlarda yatıyorlar filan….Derken Cenk’in aşırı insancıl tarafıyla yer yüzüne geri indim..)

Cenk: Oooo sağolasın ustam yaa gelirim tabii, gelmem mi!

Ve bana döner, Ebrarcım kapatmam lazım görüşürüz sonra!

Ben : Cenk sen deli misin ? manyak mısın? otur oturduğun yerde bir gece de çay içmeyiver n’oluyosun?!

Cenk: Şurda Halley’ler vardı, heeeh, dur bi tabağa koyayım..

Ben: Cenk Allah seni bidii gibi yapsın , git anasını satayım , git yesinler seni!!

Cenk: İyi uykular Ebrarcım arıcam seni sabah.. (Sanırsın ilkokul arkadaşına kavuşmuş..)

Ve Cenk gider çay içmeye , gece odasına döndüğünde de hoplaya zıplaya beni arar.. Yazık işte onlar da gurbete gelmişler, doğulularmış ( ay bende Karşıyakalılar sanmıştım..) Çoluk çocuk var tabii, bırakmış gelmişler hödö bödö bödö bödö..

Neyse o geceyi her hangi bi olay yaşamadan atlattık, gerçi yaşayacağımız olay benim yaratacağım olaydan ibaretmiş 🙂

Neyseki şuan bu sabırsız kriz hallerim yerini çok olgun bir hanımefendiye bıraktı ( ehem ehem yani 😉 ) – Eminim Cenk bu kısmı okuduğu an gözlerini devirmiştir..  )

Güzel gelişmeler, sevgi dolu kavuşmalar ve mutlu sıcacık sohbetler bugün sizin olsun.. Çok korktuğunuz, bunun altından bir pislik çıkacak dediğiniz olaylar dönsün dolaşsın mutluluk olarak kucağınızda patlasın..

Mutlu günleeeeeeer 🙂

 

5 Responses »

Yorumlarınız benim için değerlidir ,okunası ve üzerinde düşünülesidir ;)